Motiváció

A Bogár Magyarországon a hatvanas évek álomautójából - amikor a saját személygépkocsi is kiváltságnak számított, hát még egy nyugati kocsi - a hetvenes évek tehetős (orvos, ügyvéd, művész) rétegének autójából, a nyolcvanas évek végére, kilencvenes évek elejére egyre inkább a hobbiautósok, napjainkban már a nosztalgiaautósok tulajdonába kerülve vált szinte kultikus tárggyá, néha fanatikus gyűjtők álmainak megtestesítőjévé.
Ezzel párhuzamosan - az utóbbi tíz évben fokozatosan, mára teljesen - kiszorult a képviseleti szervizekből, normál autószervizekből. Javítási igénye pedig - tekintve, hogy az átlagos kor a bogarak körében 30-35 év - rendkívüli módon megnőtt. A megtett kilométerek és a korrózió mellett az átmeneti időszak alkatrészhiánya és a kedvezőtlen szervizháttere miatt a bogarak többsége kissé leharcoltabb állapotban van, mint amilyenben lennie kellene.

Küldetés

Szervizünk 1995-óta foglalkozik a bogarakkal, arra törekedve, hogy a konkrét javításokon túl a bogarazást, mint nosztalgiaautós műfajt népszerűsítse - "a legendát életben tartsa".

Munkánk során arra törekszünk, hogy az úgynevezett csoportosan előforduló, típushibákra gyors és hathatós megoldást találjunk.
Tapasztalataink szerint normál időszakos szervizeléssel a Bogarak megbízhatósága vetekszik a modern autókéval. Munkánk nagy részében a nosztalgia jelleget őrizve, a mindennap használt Bogarakat, VW-ket teljeskörűen szervizeljük, a szükséges alkatrészek beszerzését, utánpótlását is biztosítjuk. Ez az 1968-utáni bogarak esetében folyamatos, de a korábbi típusoknál is megoldott.
Szervizünket számos alkalommal bízták és bízzák meg különleges, ritka, egyedi, vagy éppen gyors VW-k építésével, felújításával, ami igazi szakmai csemegének bizonyult mind a tulajdonosok mind a szerviz számára, hiszen a fantázia és az alkotó kedv eredménye - természetesen rengeteg munkával, ráfordított idővel és anyagi befektetéssel - végül egy-egy nagyszerű, stílusos és klasszikus Bogár, vagy más típusú léghűtéses VW megszületését, újjászületését jelentette: 1951; 1956; 1957; 1961; 1965; 1966; 1967; 1968; 1971; 1972; 1973; 1974; 1976.
Fontosnak tartjuk megőrizni a bogarak versenyképességét a mai közlekedési és forgalmi viszonyok mellett, ezért az üzemképességet gátló esetleges kisebb hibákat azonnal, soron kívül javítjuk, elhárítjuk. Mindez igazi kihívás, hiszen a konstrukció, amelyen lényegében nem sokat változtattak - mára már több mint 60 éves.